czwartek, 29 października 2009

Witam Was drodzy internauci i miłośnicy gier !

Gdy byłem na Poznań Game Arena 2009, koledzy namawiali mnie abym napisał książkę o grach komputerowych, czyli o temacie moich prelekcji. Zaskoczyli mnie tym pomysłem, ale skoro jest na taki temat zapotrzebowanie ?;)

Nie byłem skory do tego szczególnie, że temat jest gigantyczny. Sam do tej pory widziałem około 5000 old schoolowych gier, zapewne o wielu z nich da się napisać dużo ciekawych rzeczy... jednak potrzebowałbym do tego prawdziwej armii pisarzy ;)

Dlatego 24 października 2009 jadąc pociągiem do Poznania (mając wiele czasu na rozmyślanie), podjąłem decyzję, że jednak napiszę książkę i będzie to pozycja głównie o grach 3D. Będzie to też dość unikalna pozycja, gdyż jej część będzie się znajdować na tym blogu, każdy rozdział będzie miał swój odpowiednik, gdzie znajdzie się wiele aktualności, filmów, zdjęć w internecie, linków i innych materiałów, które nie sposób zamieścić w formie papierowej;)

W tej chwili podjąłem decyzję, ale nie mogę ustalić i zagwarantować, kiedy skończę pracę. Na razie rozpocząłem planowanie struktury książki i jej rozdziałów. Napisałem też parę stron tekstu.
To na razie tyle, niebawem będę informował o następnych zagadnieniach związanych z powstawaniem książki. Spodziewać się również należy, że na długo przed powstaniem wersji papierowej, tu będą się pojawiać internetowe wersje kolejnych rozdziałów.


Z pozdrowieniami dla wszystkich miłośników gier
Tomek


Update:
Wszystkich miłośników starych gier oraz małego Atari zapraszam na film z PGA 2009:

Autorem filmu 30 lat grania na Atari (Vimeo) jest Grzegorz Kończyk, a składa się on aż ze 165 fragmentów gier !
Tu znajduje się ich lista.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz