czwartek, 14 stycznia 2010

Internetowe "badanie rynku" ;)

Po tym jak koledzy namawiali mnie do tego, aby napisać książkę (o której jest ten blog), zrobiłem mały eksperyment i na swoim blogu zadałem internautom pytanie: Czy kupiłbyś moją książkę o historii powstania gier komputerowych ?

Oto wyniki ankiety zakończonej w grudniu 2009:
    - 17% Oczywiście - kocham gry!
    - 26% tak, chętnie
    - 17% być może
    - 26% raczej nie
    - 3% na pewno nie
Wynik ankiety oceniam jako zadowalający. Co prawda na moim blogu nigdy wcześniej nie było tak wielu głosów krytycznych, ale zapewne spowodowane jest to atakiem (nagonką) na pewnym forum, który miał miejsce po sukcesie stoiska 8BIT/RETRO na PGA 2009.
Jak to się zwykło mawiać, sukces ma wielu ojców, a dodatkowo w Polsce ma wielu wrogów :-> :-P
    Sukces: coś, czego przyjaciele ci nie wybaczą.

    Autor: Julian Tuwim

Oczywiście ten wynik nie jest w żaden sposób reprezentatywny, gdyż mój blog nie skupia osób zainteresowanymi grami komputerowymi ich historią (są to raczej znajomi, którzy z jakiś przyczyn raz na jakiś czas go przejrzą).
Jednak myślę, że dalszych badań rynkowych wykonywać nie trzeba, bo i tak wiadomo, że jest to mały rynek w Polsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz